Viešbučių klasifikavimas pagal žvaigždutes

hotViešbučiai yra klasifikuojami pagal žvaigždučių skaičių. Žvaigždutės suteikiamos ne šiaip sau, o pagal tam tikrus reikalavimus. Planuodami keliones dažnai atsižvelgiame į viešbučių žvaigždučių skaičių, tačiau ne visada žinome, ką gausime. Pagal Europos viešbučių žvaigždučių sąjungos (European Hotelstars Union) normatyvus, žvaigždutės suteikiamos taip (naudojama Europoje, skirtingose šalyse gali šiek tiek skirtis, ypač už Europos Sąjungos ribų):

  • 1 žvaigždutės (turistiniuose) viešbučių kambariuose turi būti tualetas ir dušas arba vonia, kasdienis kambarių valymas, spalvotas televizorius su nuotolinio valdymo pulteliu, stalas ir kėdė, muilas ir kūno prausiklis. Pačiame viešbutyje turi būti priėmimo paslaugos (registratūra), faksimilės paslauga, viešai prieinamas telefonas svečiams, galimi pusryčiai, gėrimų pasiūlymai.
  • 2 žvaigždučių (standartiniuose) viešbučių kambariuose papildomai turi būti dušo želė arba vonios esencija, skaitymo lempa prie lovos, chalatas, papildomai turi būti siūlomas švediškas stalas, higienos produktai (dantų pasta, šepetėliai, skutimosi priemonės ir pan.), atsiskaitymas banko kortelėmis.
  • 3 žvaigždučių (komfortiškuose) viešbučiuose turi būti siūlomas telefonas kambary, internetas kambaryje arba viešoje viešbučio erdvėje, plaukų džiovintuvas, veidrodis, valymo servetėlės kambaryje, pačiame viešbutyje turi būt bagažo paslaugos, skalbimo ir lyginimo paslaugos, registratūra turi veikti 14 valandų per parą, prisiskambinti į viešbutį turi būti galima visą parą, viešbučio darbuotojai turi kalbėti bent dvejomis kalbomis. Taip pat, turi būti visos paslaugos kaip ir vienos ir dviejų žvaigždučių viešbučiuose.
  • 4 žvaigždutės (pirmos klasės viešbutis) reiškia, jog registracija dirba ne mažiau 18 valandų, yra sėdimos vietos ir gėrimų paslauga vestibiulyje, kambaryje mini baras arba 24 valandų gėrimų paslaugą teikianti kambarių tarnyba, chalatas ir šlepetės, interneto ryšys, kosmetinės priemonės.
  • 5 žvaigždučių (prabangos) viešbučiuose registratūra turi dirbti 24 valandas per parą, daugiakalbis personalas, turi dirbti durininkas arba automobilių parkuotojas, mini baras bei maisto paslaugos visą parą, internetas kambaryje, asmeninės priežiūros produktai, seifas, lyginimo, batų valymo paslaugos ir kt.
Jei viešbutis turi papildomų paslaugų, tačiau vis dar neatitinka aukštesnės kategorijos – prie jo žvaigždučių pridedamas pliusas, pvz., jei viešbutis turi 4 žvaigždutes, teikia daug papildomų paslaugų, bet neatitinka visų 5 žvaigždučių reikalavimų – jam suteikiama 4+ žvaigždutės.
Jei planuojate keliones į Afrikos, Azijos šalis nenustebkite, kad 3 žvaigždučių viešbutis atitiks vos 2 žvaigždučių viešbučio reikalavimus. Tad prieš kelionę daugiau dėmesio skirkite nuotraukoms, atsiliepimams skaityti (geriausiai keliautojų iš Europos).
This entry was posted in Patarimai keliaujantiems and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *